Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Brak uczucia, że jest się komuś potrzebnym.

Brak uczucia, że jest się komuś potrzebnym.

Witam..
Noo daaaawno mnie tutaj nie było. Za każdym razem kiedy pisze notkę, to mówię, że to się zmieni.
No ale nie tym razem.
Szczerze mówiąc to weszłam tutaj bo czuje się samotna i chcialam by ktoś zainteresował się moim życiem choc na te pare sekund gdy bedzie widoczne na stronie głównej "ostatnie notki". Nie ludzmy się.
To wiadome, że nikt o nas nie przeczyta, bo po co niby? Czytać o czyis przemyśleniach i pojekiwaniach.
Polak to wkońcu osoba bardzo wylewna ;-]
Tak jak w temacie już wiadome i wspomniane pare linijek wczesniej, czuje sie nie potrzebna.
Lubie obserwowac ludzi i swiat, to co dzieje sie na okolo mnie i wyciagac z tego swoiste dla mnie wnioski. Nikt sie mna nie iteresuje, nikt sie nie odezwie, nikt nie potrzebuje ani mojej pomocy ani rad. Telefon milczy.. Od czasu do czasu przychodzi jakis sms z sieci ;/
Napewno nie tylko ja mam podobne odczucia i dobrze to rozumiem. W pewnych chwilach poprostu mysle, ze gdybym nawet gdzies zniknela, to nie byloby roznicy.
To wszystko daje skutek w wielu dziedzinach.
Wiele wolnego czasu sprawia, że uciekam do mysli o mej nieszczesliwej milosci do K. Błedem bylo to ze go pare miesiecy temu zostawilam, wiem. Lecz odpokutowalam to wszystko bardzo mocno.
Wiem, ze on nadal cos do mnie czuje, ale stara sie powstrzymywac w okazywaniu tego, co sprawia mi ból.
I przypomina mi sie teraz dosc nowa piosenka "menchester- tajemnica". Ciagle o Nim mysle.. Dziś wydrukowalam sobie jego zdjecia i powiesilam na ścianie.. Tesknie strasznie i moze to mnie tak zabija od srodka.. Kto wie..


iana

Ani@ ;) 29/09/2009 22:19:01 [Powrót] Pozostaw ślad...









book
add look

my friends
Dodatki na blog, muza , gify, fonty itp...
Śmieszne animacje
Bransoletki z muliny
Fajne gierki
Crazy dodatki na blog - instrukcje
Icy tower - download
Fastum gel :))))
Rajd dakar
Blog Ginny Weasley :) :*
BloG Agnesi :)
Blog GosiaczkA





Layout by Cassia for Layout4you
blogi * muzyka na bloga
Picture from: Atomic_X

past
2009
Wrzesień
Styczeń
2008
Październik
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Luty
Styczeń
2007
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Maj
Kwiecień
Marzec
2006
Listopad
Październik
Wrzesień
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec